close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיפור הנוף: התקנת דשא סינטטי בגינה

מערכת שורשב ניסן, תשפד10/04/2024

רוצים להתקין דשא סינטטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחברת "שירת העשבים" תמצאו צוות מכירות מיומן ומקצועי שישמח לתת לכם את כל המידע הנדרש לפני רכישה של דשא סינטטי איכותי

תגיות:
צילום: שירת העשבים

היתרונות של

צילום: שירת העשבים
דשא סינטטי
דשא מלאכותי הפך לבחירה פופולרית עבור בעלי בתים המעוניינים לשפר את האסתטיקה של המרחב החיצוני שלהם. הוא מציע מראה שופע וירוק כל השנה ללא צורך בתחזוקה מתמדת.

עם דשא סינטטי תוכלו להיפרד מכיסוח, השקיה ודישון, ולחסוך גם זמן וגם כסף בטווח הארוך. בנוסף, הוא עמיד ויכול לעמוד בתנועה כבדה, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור משפחות עם ילדים וחיות מחמד.

תהליך התקנה
התקנת דשא סינטטי כרוכה במספר שלבים על מנת להבטיח גימור מקצועי וחלק. תחילה מסירים את הדשא והעשבים השוטים ומיישרים את הקרקע, מוסיפים מצע לדשא ומהודקים באמצעות מהדק אדמה (ג'בקה).

לאחר מכן, מניחים פלריג למניעת צמיחה לא רצויה, ולאחר מכן התקנת הדשא המלאכותי. לבסוף, מקבעים את הקצוות באמצעות מסמרים מגולוונים לדשא סינטטי, ומברישים את הדשא להשגת מראה טבעי.

תחזוקה וטיפול
אחד היתרונות העיקריים של הדשא הסינטטי הוא דרישות התחזוקה הנמוכות שלו. כדי שהדשא המלאכותי שלכם ייראה במיטבו, פשוט הברישו את הדשא בקביעות כדי לרענן את הסיב ולהסיר כל פסולת.

בנוסף, מומלץ לשטוף מדי פעם את הדשא להסרת אבק ולכלוך. עם טיפול מינימלי, דשא סינטטייכול לשמור על המראה התוסס שלו במשך שנים רבות.

השפעה על הסביבה
בעוד שדשא טבעי דורש מים, דשנים וחומרי הדברה כדי לשגשג, דשא סינטטי הוא חלופה ידידותית לסביבה שחוסכת במים ומפחיתה את השימוש בכימיקלים.

על ידי התקנת דשא מלאכותי בגינה שלך, אתה תורם למאמצי שימור המים וקידום סביבה ירוקה יותר עבור הדורות הבאים.

בחירת הדשא הסינטטי הנכון
בעת בחירת דשא סינטטי לגינה שלך, קחו בחשבון גורמים כמו גובה הסיב, צפיפות וצבע כדי להשיג את המראה הרצוי. גובה סיבים גבוה יותר מספק מראה שופע, בעוד שדשא צפוף יותר מציע עמידות וגמישות טובים יותר.

בנוסף, בחר בגוון ירוק המשלים את הסביבה החיצונית שלך כדי ליצור מראה חלק וטבעי. כמה זני דשא סינטטי אפילו משלבים סיבים חומים להמחשת מראה טבעי יותר.

התקנה מקצועית לעומת עשה זאת בעצמך
בעוד שבעלי גינות מסוימים עשויים לנסות להתקין דשא סינטטי בעצמם, לרוב מומלץ לשכור מתקינים מקצועיים לתוצאות מיטביות. לאנשי מקצוע יש את המומחיות והכלים להבטיח התקנה נכונה ויכולים להתמודד עם כל אתגרים שעלולים להתעורר.

על ידי השקעה בהתקנה מקצועית, תוכל להימנע מבעיות פוטנציאליות כמו משטחים לא אחידים, ניקוז לקוי או חיבורים לא אסתטיים, מה שעלול לפגוע באורך החיים והאסתטיקה של הדשא הסינטטי שלך.

חיסכון בעלויות לטווח ארוך
למרות שהעלות הראשונית של התקנת דשא סינטטי עשויה להיראות גבוהה יותר מדשא טבעי, כדאי לקחת בחשבון את החיסכון לטווח ארוך הקשור בדשא סינטטי. עם דרישות תחזוקה מינימליות וללא צורך במים או כימיקלים, דשא סינטטי יכול לחסוך לך כסף על חשבונות מים מנופחים ומוצרי טיפוח והדברה לדשא לאורך זמן.

יתר על כן, העמידות של הדשא הסינטטי מבטיחה שלא תצטרכו להחליף או לזרוק מחדש את הדשא באופן קבוע, מה שמפחית את ההוצאות והטרחה לטווח ארוך.

שיפור מרחבי מגורים בחוץ
בנוסף לייפות הגינה שלך, דשא סינטטי יכול גם לשפר את חללי המגורים החיצוניים שלך על ידי יצירת אזור פונקציונלי ורב-תכליתי להרפיה ונופש. בין אם הוא משמש עבור אזור משחקים, אזור חיות מחמד או חלל בילוי בגינה, דשא מלאכותי מספק משטח נוח ומזמין לפעילויות שונות.

שקול לשלב מוצרים כגון ריהוט חוץ, תאורה ואלמנטים דקורטיביים כדי להעלות עוד יותר את האסתטיקה והפונקציונליות של נוף הדשא הסינטטי שלך.

רוצים להתקין דשא סינטטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחברת "שירת העשבים" תמצאו צוות מכירות מיומן ומקצועי שישמח לתת לכם את כל המידע הנדרש לפני רכישה של דשא סינטטי איכותי.

חייגו עכשיו - 1800-20-1230 

או חפשו בגוגל "שירת העשבים" דשא סינטטי.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה